Happy birthday to my baby!!

Buna fetelor .Astazi ca deobicei o zi normala intru pe blog sa vad ce a-ti mai postat si ma minunez ..Aniversarea de 2 ani a blogului. Copilasul meu face 2 ani astazi . Nu imi vine sa cred cat de mult am evoluat atat fizic cat si pshihic de cand mi-am luat angajamentul sa am grija de blog. Toate am facut schimbari si toate ne-am dezvoltat dar eu vreau sa va multumesc ca a-ti fost aici pentru mine in tot acest timp.
Ly ,girls.

5 gânduri despre “Happy birthday to my baby!!

  1. Cu intarziere, Scuuuze! „Laaaa muuultii ani !!!!!” Asteptam sa te vedem crescand in continuare, si eu va voi fi mereu alaturi:* Felicitari pentru cei doi ani, pentru toata munca depusa si pentru realizari :*

  2. Ly2!!!!Nu îmi vine să cred!Parcă ieri abia ne cunoşteam şi … Doamne,când..?Ce?Cum? :)) Doi ani?!Parcă a fost ieri..!La mulţi ani,să ai grijă de el şi aştept .. ştii tu :> .La mulţi ani din nooou! :)) *Întărziata de mine,după O LUNĂ?Să îmi fie ruşine!*

Lasă un răspuns

