Si daca tot a venit toamna, hai sa iesim, sarbatorim…Schimbam ceva vorbe la un pahar de vin!

Buna ! Cum o mai duceti?Am decis sa mai dau putin pe aici, din moment ce raceala a dat navala peste mine, dar chiar si asa … „Minunatele si interesantele”teme nu au plecat de langa mine. Imi tin de urat . Saptamanile astea parca au trecut ca vantul, prima zi de scoala a trecut mai greu decat prima saptamana, stit voi, azi e luni maine e vineri! Si parca o sa-mi fie dor de saptamanile astea , care trec repede! O sa fie o perioada in care , abia o sa astept weekend-ul , pentru ca nelipsita zi de luni v-a fi obositoare, iar celelante zile vor fi la fel!

Oricat as incerca, acum totul se duce asa de repede incat nici macar nu am timp sa clipesc! Stiti si voi zilele acelea cand o iesire intr-un bar din apropiere , la un pahar de ceva cu prietenii e o binecuvantare ! Ei bine, zilele acelea vor fi din ce in ce mai rare, dupa cum stiti!

Dar hai sa mai vorbim si despre altceva, e prea trista scoala in zilele astea :)). Ce spuneti de blogsfera? Cu totii stim ca pe zi ce trece , blogsfera se schimba. Apare un blogger nou, unul vechi dispare. Si ma intreb, oare noi , „grupul vesel” o sa ramanem la fel? Stiu ca niciuna dintre noi nu mai posteaza ca la inceput , si ca chiar daca capitolele apar rar, posturile apar si mai si! Nu stiu de ce, dar atunci cand am timp ma gandesc la a mai scrie cate ceva, dar nu apuc sa postez cate un capitol…Ajung, cateva saptamani mai tarziu sa fac un simplu post in care sa v-a intreb cum o mai duceti. Suna trist, dar cam asta e timpul meu, si nici mie nu-mi place! Nu abandonez blogul, il voi lasa aici, cine stie poate intr-o zi ma voi decide cu adevarat ca e timpul sa-mi fac timp ! Poate intr-o zi le voi spune copiilor mei despre toate conversatiile nebune ce le-am avut in blogsfera si imi voi aminti cu drag de voi toate! Blogul si voi sunteti o parte din mine, si am sa plec niciodata, chiar daca voi sta mai in umbra ! Chiar daca nu sunt tot timpul aici , o data pe saptamana tot imi fac timp sa vad daca ati mai postat ceva, sa las cate un comentariu pe ici-colo si un like !

Btw, daca vreti  si aveti timp da-ti un follow pe aci :http://love-is-echo.tumblr.com/

Va pupacesc pe toate si sper sa ne auzim cat de curand :*!

 

5 gânduri despre “Si daca tot a venit toamna, hai sa iesim, sarbatorim…Schimbam ceva vorbe la un pahar de vin!

  1. Te sustin! am aceeasi parere,s-au schimbat multe,din pacate…dar nici eu nu voi sterge blogul,dupa cum am precizat intr-o postare.
    Si eu sunt tare racita,sper sa ne revenim cat de repede! Te pup,sa te faci bine:*

  2. Nu trebuie sa stergem blogul DOAR pentru ca nu avem timp,mi se pare o idiotenie pe care nu as face-o vreodata.Ma bucur ca suntem intelese si stai linistita,grupul vesel va supravietui pentru ca dupa cum ai zis-o chiar tu:”Unii pleaca,altii vin”.
    Puuup :**

Lasă un răspuns

