Leapsa muzicala: Day 01-Your favorite song right now

Hey! De cand nu ne-am mai vazut, multa vreme a trecut ! Dar sa lasam dulcegariile deoparte si sa trecem la lucruri mai serioase :))  Sau mai…. Neserioase ! Am dat de curand pe blogul lui Lexy unde am gastit leapsa muzicala si am zis de ce nu ? 

Day 01 – Your favorite song right now

You’re on a different road, I’m in the milky way
You want me down on earth, but I am up in space
You’re so damn hard to please, we gotta kill this switch
You’re from the 70’s, but I’m a 90’s b*tch

Lasă un răspuns

