Ce mai faceti ?

Hello ! Cum o mai duceti ca de cand nu ne-am vazut muuulta vreme a trecut ! :)) In primul rand vreu sa-i multumesc lui Calla pentru ca m-a nominalizat la “Very Inspiring Blogger Award” si lui Carro care m-a nominalizat la „Blog of the Year 2012” ! Nu prea am inteles cum e asa ca daca sunt doritori….Explicati-mi si mie va rog !

La fel ca mine cred ca sunteti bucurosi ca a venit vacanta,scapati de acritura aia de profa de mate si puteti si voi sa va bucurati de un moment de pace la gura sobei(sau sa stati la calorifer in cazul meu),sa cititi o carte si sa beti o ceasca de cacao cu lapte !

Vreau sa va mai cer scuze deaorece nu prea am mai facut capitole dar vreau ,si mi-am propus,ca in vacanta asta sa termin cel putin 2 ficuri si sa ma acsez de acum in colo si pe altceva decat delena ! Nu ca nu-mi mai plac dar au devenit foarte folositi in ficuri si povesti asa ca voi da o incercare si voi face si ficuri de la alte seriale ! Am nevoie de parerea vostra cu asta ! Spuneti-mi un serial si un cuplu din el,sau mai multe iar eu voi lua in considerare sugestiile voastre !

Much love ,

Bianca

12 gânduri despre “Ce mai faceti ?

  1. Heei >:D<
    Ce spui de Emma-Thayer sau Sutton-Thayer ?
    In prima ar fi o poveste frumoasa de explorat,in a doua cred ca ar iesi ceva interesant si dinamic .
    P.S : Mai e atat de putin… if you know what I mean 😀
    Pupici :*

Lasă un răspuns

